понеділок, 2 листопада 2015 р.




                                       Шукаю слово, щоб було найкращим,
                                       Яке для мами мушу я сказать,
                                       Бреду в словесних непролазних хащах.
                                       Яке із сотень найгарніше взять?
                                       Чи проліскове, як у неї очі?
                                       Чи веселкове, як її душа?
                                       А може краще посиджу, помовчу,
                                       Хай мама зайде до мого вірша.
                                       Воно, звичайно, озирне мій витвір
                                       І сяде скромно у кінці рядка,
                                       З очей сльозинки неслухняні витре,
                                       Яка ж Ви в мене, мамочко, яка!

                                                                        Ніна Комісар


             В центральній районній бібліотеці, в рамках чергового засідання літературно-мистецького салону "Натхнення" відбулася презентація нової книжки Ніни Павлівни Комісар з поетичною назвою "Мій васильковий світ".

             На презентацію були запрошені депутат обласної ради М.М.Рожко, який не відмовив у спонсорській допомозі  видання книги, упорядник книги А.А.Галенда та Н.Я. Кучер, які особисто знали Ніну Павлівну. Також мали змогу приїхати син Ніни Павлівни Іван  та рідний дядько Іван Олексійович Комісар, він поділився своїми спогадами про Ніну, про її творчість.

              Читаючи твори поетеси, ми ще більше розуміємо красу і неповторність рідної землі, навчаємось  любити природу.

              Збірка змушує нас задуматись над сенсом життя, адже воно - це неповторна мить, треба дорожити ним і прожити його з гордістю.







Немає коментарів:

Дописати коментар