пʼятницю, 14 липня 2017 р.


13 липня 2017 року

Про рекламу у бібліотечній справі довгий час всерйоз не говорили,але реклама органічно ввійшла в діяльність кожної бібліотеки,її користувачів та віддзеркалює не тільки інформаційні ресурси,але й можливості,технології,а також безпосередньо створює імідж бібліотечній установі та її працівникам. Заняття школи бібліотечної інноватики «Профі»  на тему «Реклама як необхідна складова маркетингової політики бібліотеки» для бібліотечних працівників Софіївщини пройшло в цікавій ,пізнавальній формі. Презентації,консультації,методичні поради,практичні заняття дадуть поштовх в майбутній роботі бібліотек по створенню позитивного іміджу їх установ.




 







Немає коментарів:

Дописати коментар