четвер, 21 вересня 2017 р.

21 вересня 2017 року


Моє рідне село - світ дитинства чарівний,
Де тополі до неба, де безкрая ріка.
Кожен спогад про тебе такий неймовірний,
Кожна думка про тебе солодка й гірка.
Моє рідне село - мої злети й падіння.
Перша радість безмежна і сльози журби.
Ти пустило в мені своє вічне коріння,
Заронило у душу великі скарби.
Моє рідне село - моє перше кохання.
Перший мій поцілунок і прикрість невдач,
Моя перша помилка і перше прощання,
Перше рішення мудре і перше "пробач".
Моє рідне село - щира батьківська хата,
Де знайомий до болю кожен кущик в саду,
Де зростали зі мною дерева крислаті...
Я до них із поклоном ще раз підійду.
Моє рідне село - солов'їнії ночі,
Чебреців і акацій духмяний нектар...
Усе те, що забути не можу й не хочу;
Це - життя мого частка, Божественний дар!..
День села – особливе свято, яке об’єднує всіх хто любить своє село, тих людей, чиєю працею воно створювалось. Тож нехай це свято принесе Вам та вашим родинам щастя, добробут та злагоду. Міцного здоров’я, благополуччя, родинного затишку, радості і миру Вам та Вашим близьким. Нехай живе ваше рідне село, народжуються і підростають діти, спокійно і захищено почуваються люди похилого віку.  Нехай щастя, любов та достаток живуть у кожній його вулиці, у кожному домі, у кожній родині.

З нагоди цього особливого дня колектив 
КЗ "Софіївська центральна районна бібліотека" підготував фотовиставку «Куточки рідного селища».

Зі святом, софіяни!

Немає коментарів:

Дописати коментар