пʼятницю, 18 грудня 2020 р.


Десять найкращих цитат від Едіт Піаф, тендітної, але надзвичайно сильної духом жінки, яка завдяки своєму життєлюбству витримала неабиякі випробування:

1. Я співаю не для всіх – я співаю для кожного.

2. За любов, за щастя нерідко доводиться розплачуватися слізьми.

3. Артисти і публіка не повинні зустрічатися. Після того, як завіса падає, актор мусить щезнути, як за помахом чарівної палички.

4. Якщо у чоловіка красиві руки, по-справжньому красиві, він не може бути потворним всередині.

5. Не можна віддавати себе під владу чоловіка чи будь-кого іншого. 

6. Коли кохання вистигає, його потрібно розігріти, чи викинути. Це не той продукт, який зберігається в прохолодному місці.

7. Для мене спів – це спосіб втечі. Це інший світ. Я більше не на землі. 

8. Коли я не помираю від кохання, коли мені ні від чого помирати, - ось тоді я готова здохнути!

9. Навіть телефонний довідник можна заспівати так, що вся зала буде ридати.

10. Зрештою, ми не владні над нашим життям. Мужність у тому, щоб пройти свій шлях до кінця.


Немає коментарів:

Дописати коментар